Ga je mee op innerrlijke reis naar de verte vanaf Schiermonnikoog

Ga je mee op een innerlijke reis naar de verte?

Geniet jij ook zo van de vrije ruimte boven zee op het strand van Schiermonnikoog? Dat vrije uitzicht waardoor je eindeloos tot in de verte kunt kijken en je blik langs de horizon kunt laten dwalen, zonder dat je aandacht getrokken wordt door windmolens of boorplatforms. Een dergelijke inspirerende en verstillende ervaring wordt steeds zeldzamer in Nederland.

Annette begeleid je tijdens bijeenkomsten op het strand op een innerlijke reis waarin je je bewuster wordt van de wisselwerking tussen jou en oneindigheid. Een verrijkende ervaring die bijdraagt aan het behoud van het uitzicht èn de rijke onderwaterwereld daaronder; die bio-diverse waterwereld met anemonen, schelpdieren, riffen, vele soorten vissen en bruinvissen. Onze gezamenlijke positieve betrokkenheid draagt eraan bij dat dit behouden blijft. Hoe dat zit, daarover vertel ik je graag meer tijdens de bijeenkomst.

Kom je ook?

• Donderdag 10 en 31 oktober van 16.00-17.00 uur,
  • Zondag 13 oktober en 3 november van 11.00-12.00 uur
  • Dinsdag 24 en donderdag 26 december van 11.00-12.00 uur

• Strandopgang paal 5, Schiermonnikoog
  • Opgave bij Annette Polman 06-49966463
  • Een vrijwillige bijdrage is welkom

Dit is een intiatief van Stichting Waddenlicht. Wil je daar meer over weten? Kijk dan op www.waddenlicht.org/vrij-uitzicht/. Daar kun je je ook inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je ook van een volgend evenement op de hoogte bent.