Steeuwsaun Schiermonnikoog

Concerten

Op 23 en 30 oktober kunt u weer luisteren naar het traditioneel Zomerconcert van het Eilander 'Vocaal Ensemble Steeuwsaun'. Het koor bestaat inmiddels uit 17 enthousiaste leden en staat onder leiding van dirigent Wim Bos en wordt op de piano begeleid wordt door Jan Harryvan.

De liederen die het koor zingt zijn soms bekend, serieus, speels, ontroerend; sommige in het Nederlands, maar ook in het Duits en Engels. Dat ook op dit kleine eiland zo'n fijn koor bestaat is toch wel uniek te noemen. 'Vocaal Ensemble Steeuwsaun' is een hechte groep mensen, die heel graag met elkaar zingen en er zo nu en dan een dag op uittrekt.

Graag nodigen zij u uit om het concerten op 23 en 30 oktober bij te wonen. Het concert wordt gehouden om 20.00 uur in het cultureel centrum ‘De Stag’.
Na afloop kunt u een drankje kopen. Voor een hapje wordt gezorgd.

Kaarten zijn verkrijgbaar via de website van 'De Stag' (€ 11,50 + € 1,-- reserveringskosten) en aan de zaal (€ 12,50).

Voor meer informatie en reserveren kaarten: De Stag

Concert:

• 23 en 30 oktober 2024
  • Aanvang 20.00 uur
  • De zaal is open vanaf 19.30 uur
  • Locatie: de Stag
  • Toegang: € 12,50

Annet over Steeuwsaun
Annet van der Meulen
fysiotherapeute en duizendpoot

“Annet van der Meulen is al vele jaren "onze" fysiotherapeute. Haar praktijk bevindt zich in het gebouw waar ook de dokter en tandarts gehuisvest zijn. ”

Lees het hele verhaal