Uitzicht vanaf Schiermonnikoog

VRIJ UITZICHT VANUIT SCHIERMONNIKOOG

GENIET JIJ OOK ZO VAN DE VRIJE RUIMTE BOVEN ZEE OP HET STRAND VAN SCHIERMONNIKOOG?

Dat vrije uitzicht waardoor je eindeloos tot in de verte kunt kijken en je blik langs de horizon kunt laten dwalen, zonder dat je blik gevangen wordt door windmolens of boorplatforms? Een dergelijke inspirerende en ontspannende ervaring wordt steeds zeldzamer in Nederland.
Tijdens deze bijeenkomst op het strand van Schiermonnikoog maken we samen een innerlijke reis zodat je kunt ervaren hoe dat vrije uitzicht effect heeft op jou. Zonder dat je je het misschien realiseert, draag je hiermee ook bij aan het behoud van dat vrije uitzicht èn van de rijke onderwaterwereld daaronder. Hoe dat zit, daar vertel ik je graag meer over tijdens de bijeenkomst.

Kom je ook?
  • Woensdag 21 augustus 19.00- 20.00 uur
  • Strandopgang paal 5, Schiermonnikoog
  • Opgave bij Annette Polman 06-49966463
  • Een vrijwillige bijdrage is welkom.

Dit is een intiatief van Stichting Waddenlicht. Wil je daar meer over weten? Kijk dan op www.waddenlicht.org/vrij-uitzicht/. Daar kun je je ook inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je ook van een volgend evenement op de hoogte bent.